9 Mayıs 2012 Çarşamba

Aklımda Kalacaklar

seni ne zaman özlesem
sezen aksu dinliyorum
söylemişmiydim ?

Şarkılarında sadece İzmir
kokan bir o var çünkü
Şimdi bana seninle bir ömür vaad etseler deyiveriyor sezen
benim aklımda karşıyaka vapurundaki
mutluluğumuz
Çeşme'de ki huzurumuz
Buram buram lokma kokusu
senle birleşmiş
Hep o aklımda eskimeyecek balkon
Çay sefaları
Aile güzel şey bunu farkettim haftasonu
Gözlerim doldu be mutluluğuNuzdan
İnciraltında ki kahvaltı hali
Sonra Apartman önü sarılmaları
Sahil gezmeleri
kaçaklar,kaçamaklar...
Hepsi aklımdan hiç çıkmyacak
Sende öyle
Nerede olursaN ol  ya da olayıM




Not: Dün gece sesini beğenmedim atlayıp gelmeyi düşündüm bir an çılgınca sonra kendime dur dedim ama seni özledim haftasonuna saatler kaldı :) He bide bugün babanın bana aldığı biletler çekiliyor zengin oluyoruz (YEKE) yapım şirketi kurup pireskop adında program yapıoruz ilk röportajımda seninlen  inandım bak sende inan

*öptüm







Hiç yorum yok:

Bayezid Külliyesi