10 Mayıs 2012 Perşembe

empati

son bir haftadır yemin ederim sıkılmadan dinlediğim arkadaşım bana eski sevgilisin yeni sevgilisi olan kızın ne kadar çirkin ne kadar boktan bir insan olduğunu anlatıyor üzülüyor ağlıyor falan filan bugün de beni arayıp onu anlamadığımı söyledi peki ben napayım dostlar napayım empati yapamıyorum çünkü hiç bir zaman eski sevgilimin yeni sevgilisini merak etmedim,oldu mu onuda bilmiyorum ilgilenmedim e ben napayım düşünüyorum empati empati empati diyorum yok olmuyor,kıza seni anlıyorum deyip yalan söylüyorum saçma fikirler veriyorum kızda belki burdan şüphelendi zırt pırt arıyor sen anlatmadan sıkılmadın mı dedim bozuldu tabi.. bence arkadaşlık girişiminde bulunmak benim için sakıncalı normal insanları bulamıyorum bulduklarımda onları anlamadığımı düşünüyor

ben de ne kadar tek düze yaşıyorum diye incelemeye başladım mavi kaplı defterim günlük yaptığım işlerimi kabul ediyor geriye dönüp baktığımda umarım hep aynı şeyleri okumak canımı sıkmaz

seni özledim adapte olamıyorum

*öptüm

Hiç yorum yok:

Bayezid Külliyesi