3 Mayıs 2012 Perşembe

Melaba! ben gece uyumadım sir

Bugün denet var ABS herkes gıcır gıcır, üstümde de 5 senelik gömlek yenisini giymeye içim el vermedi zaten uykusuzum gözlerimin altı mosmor uykusuzluk...sigaraya bile başlatır insanı bu bunalım,vallahi bak içmedim içmedim şimdi başlarsam şaşırmam kendime dönüp dönüp cevaplarını bulamadım soruların, ben eskiler gibi başkaları gibi afili cümleler kuramam bilirsin ezcümle hissettiklerim bunlardır...duygularım bu gece çok aktı geriye bunlar kaldı dostum...cumartesiye son 48 saat ...













dün konuştuk...
takside ağladım
yürüdüm ağladım
gece yastığa ağladım
diyemediklerim özlemlerim içimde
sadece karnımdaki acı ağrıya
kızabildim

ne sen suçluydun bunda ne ben
sadece gözyaşıydı
gitmesi gereken gitti

Gelirim,dönerim
görürüm,göremem
hepsi benimle
en önemlisi sen benimle
Sabah gün ışığıyla hissettiğim,
nefessizlik
kalan zaman
boşverdim!

*öptüm

 

Hiç yorum yok:

Bayezid Külliyesi