14 Aralık 2012 Cuma

Canımdan bezdim öyle öyle beterim



Kontrolümüz dışında olan herşeyi kontrol edebilsekdik ne güzel olurdu öyle değil mi sanırım en büyük zayıflığımız budur. Bir farklı ruh halimdeyim son zamanlarda mutsuz gibiyim, sinirliyim, mutluyum değilim...
Delişmen ruh halleri..Doya doya O.çocukları diye bağırsam musmutlu olcakmışım gibi


Sadece kendim için değil, O'nun için de üzülüyorum. Çift kişilik üzülüyorum. Çareler arıyorum, aramayı hiç bırakmamıştım galiba ama bu sıralar daha da yoğunlaşıyorum. Sonunda ikimiz de çok mutlu olacağız biliyorum.


Mesela geleceği bilememek de zayıflıklarımızdan (bide bu olsun ) gerçi yaşananların bir anlamı kalırmıydı bilemiyorum. Böyle olunca daha heyecanlı sanırım. Gelecek bölümü heyecanla bekliyorsun. Ben o heyecana pek gelemesem de o çılgınca mutluluğu göremesemde

Fazla monotonluk da iyi değil, böyle heyecanlara da ihtiyaç var galiba. Nasıl heyecansa artık o. (Bulan söylesin kurtulalım )

Birilerini suçlamaktan, kendimi suçlamaktan bıktım. Somut şeyler yapmak istiyorum artık. Bütün dünya kusursuz bir şekilde işliyor ve ben sadece seyrediyormuş gibi hissediyorum. Hissetmek de değil öyle. Mecburi bir seyir. Belki hayatıma vereceğim yön için ön hazırlıktır bu. Hayatın "Az dur, zaman gelecek sana da" deme şeklidir.Peki sabırsız olduğumdan bahsetmiş miydim ?

Hiç yorum yok:

Bayezid Külliyesi