30 Mayıs 2012 Çarşamba

facebook durum geçmişi

 Sol resimdeki çocuğu tanımıyorum ama yüz ifadesi seni gördüğüm de kafamda çektiğim fotoğraf gibi

Mesajlar beni ilgilendirmez,şifrelerinde! bildiğimi zannettiğin ama bilmediklerim ben sadece bana olan aşkın ile ilgileniyorum diğerleri ile değil...ama gerektiğinde gözlerini de oyarım o kişilerin bilirsin...Allahtan kart meyve sebze sevmezsin bilirim maazallah allahım bizi korusun...seni seviyorum




 Sorularım
Kapıda sıra sıra askerler
umrumda değiller
tuzla örtülmüş yüzün
dokunmaya korkar eller
tütün kokusu yanaklarında
hiç bitmeyecekmiş mutsuzluğu

güneşin doğuş huzuru gibi
sonra sesin
aramızda 1 saat
1 kabahat
duyarlar mı?
umruMda mı?
umruNda mı?

Sıcak, asfalttan surata
dimdik!
kıpkırmızı suratın
''çıkış yap''
yokuş aşağı
 
Eski duvarlar
Dışarıda çoluk çocuk bağırtısı
umrunda mı?
yanında kömür karası
bu ömür sana doyar mı ?
Bağırsam sesim
yankı olup çınlar mı?
Aşk tepetaklar eder
haberin var mı?


Özet: Mutluydun ve ben senin yüzünde duran gülümseye aşıktım...yanındaydım gerisi berisi önemli değildi

Hz.Google iftiharla sunar

































Hiç yorum yok:

Bayezid Külliyesi